sobota, 26 października 2013

Prolog

Prolog

Obudził mnie hałas dochodzący z uchylonego okna. Spojrzałam na duży, czarny zegar wiszący na ścianie. Wskazywał siódmą piętnaście. Podeszłam do okna, aby ustalić źródło głośnego dźwięku. Okazało się, że były nim dwie ogromne ciężarówki, które parkowały na przeciw mojej posesji, pod pięknym, dużym domem. Zaraz za nimi przyjechał samochód jaki zawsze chciałam mieć - elegancki, sportowy, czarny mercedes. Wysiadł z niego brunet, a chwilę potem, jak się później okazało, jego żona. Chłopak przypominał mi kogoś, ale nie mogłam skojarzyć skąd go znam. Hałas ustał, a mężczyźni z ciężarówek zaczęli powoli wypakowywać pudła różnej wielkości i zanosić je do domu. Moje rozmyślenia na temat znajomo wyglądającego chłopaka przerwał budzik, który zaczął dzwonić wskazując siódmą trzydzieści, czyli godzinę, o której powinnam wstać alby zdążyć do pracy. Odeszłam od okna i ruszyłam w stronę kuchni aby zjeść śniadanie.  Po posiłku, poszłam do łazienki, ubrałam się, zrobiłam lekki makijaż, moje blond włosy związałam w kitkę i spojrzałam na termometr, który - jak na końcówkę października przystało- wskazywał zaledwie 10 stopni. Założyłam ciepłą kurtkę, kolorową chustkę i beżowe botki na koturnie. Wzięłam torebkę, laptopa i wyszłam z domu.

6 komentarzy:

  1. Prolog krótki, ale jak się domyślam rolę męską będzie odgrywał brunet wysiadający z auta.
    Zapowiada się ciekawie.
    Zapraszam do siebie:
    http://betweenourhearts.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Prolog wciąga. Osobiście bardzo mi się spodobał. Ten brunet odegra w tym opowiadaniu kluczową rolę, czuję to.
    Przy okazji zapraszam do siebie, również na prolog:
    http://sprawiedliwosc-zycia.blogspot.com/2013/10/prolog.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Prolog świetny na pewno będę czytała to opowiadanie. Super. Czekam na rozdział pierwszy i zapraszam do siebie na : sport-aktywnosc-lifestyle.blogspot.com
    POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  4. Prolog jest zajeb****. Bardzo mi się podoba. Dzięki temu, że zostawiłaś u mnie komentarz mogłam tu wejść i nie żałuje, bo naprawdę super się zapowiada. Czekam na rozdział pierwszy i pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie się zaczyna :D
    Ciekawe kim jest ten brunet :)))

    http://nikt-nie-jest-ideaalny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wciągający prolog ;)
    Czekam na następny ;*

    Zapraszam :D > http://welcome-my-lifee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń